SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2017. 03. 03.

Ford GT

A Ford Chip Ganassi Racing három Ford GT-vel száll versenybe március 18-án a Sebring 12 órás futamon, hogy a csapat kilenc hónapon belül besöpörhesse a világ három leghíresebb hosszútávú autóversenyének trófeáit.

Jó esély kínálkozik arra, hogy folytatódhat az a lendület, amellyel a pilóták és szerelőik megnyerték a Daytona Rolex 24 órás futamot, és ami a Le Mans 24 órás versenyen is röpítette őket.

“Szerettük volna, ha a Daytona Rolex 24 órás futamon versenyző mind a négy autónkat csatasorba állíthatjuk, de a WEC gépeinket már felkészítettük a monzai tesztre és a Silverstone-i első futamra,” mondta el Dave Pericak, a Ford Performance globális igazgatója.

Ahogy a Rolex 24-en, Stefan Mücke, Olivier Pla és Billy Johnson most is a 68-as rajtszámú Ford GT-vel állnak rajthoz, így három autóra bővül a 66-os és 67-es rajtszámú gépekből álló IMSA WeatherTech flotta. Sébastien Bourdais továbbra is a 66-os autót vezeti Joey Handdel és Dirk Müllerrel, Scott Dixon pedig újra Ryan Briscoe és Richard Westbrook társaként autózik a 67-es rajtszámú Ford GT-ben.

Pla, Mücke és Johnson – akik most csatlakoznak a FIA Hosszútávú Világbajnokság idei első futamának állandó versenyzőihez – Monzában kezdik a FIA WEC szezont a versenysorozat The Prologe nevű hivatalos tesztjén, méghozzá még ezen a héten a Sebring 12 órás futam után; a bajnokság első megmérettetése áprilisban lesz Silvestone-ban.

A szezon során Mücke és Pla autóját kezelő WEC-személyzet Sebringben a 68-as rajtszámú Ford GT-ért felel.

“A közös munka remek lehetőséget jelent WEC és IMSA csapataink számára, hiszen az adatok közvetlen cseréje nagyon fontos dolog,” vélekedett Chip Ganassi, a Ford Chip Ganassi Racing tulajdonosa. “Nincs túl sok lehetőségünk arra, hogy együtt legyünk, így ha mégis összejön a dolog, mindig megpróbáljuk kihasználni az alkalmat. Arról nem is beszélve, hogy mindannyiunk számára izgalmas esemény, hogy újabb autót nevezhetünk be egy ilyen legendás eseményre, mint a sebringi futam.”

A Ford Chip Ganassi Racing történelmi győzelmet aratott a 2016-os Le Mans 24 órás verseny GTE Pro kategóriájában, idén pedig a Daytona Rolex 24 órás futamon is első helyezést szerzett a GTLM osztályban.





Márkakereskedésünk hírei