Magyarországnál csak az Egyesült Királyságban

népszerűbb a Ford

2014. 05. 14.
Magyarországhoz hasonlóan a Ford európai szinten is a piaci növekedésnél nagyobb ütemben tudta növelni értékesítéseit, tovább javítva piaci részesedését. Valamennyi európai országot figyelembe véve a Ford népszerűsége csak az Egyesült Királyságban nagyobb, mint Magyarországon, így igazi Ford-os országnak számítunk.

A Ford az év első négy hónapjában európai szinten is kiváló eredményeket ért el, piaci részesedését 0,2 százalékponttal 7,9 százalékra javítva, ám hazánkban a vállalat szemponjából még ennél is jobb a helyzet: Magyarországon a márka piaci részesedését 0,2 százalékponttal 11,1%-ra javítva az első helyen áll. Ennél magasabb piaci részesedést január és április között csak a márka csak az Egyestül Királyságban ért el: itt 0,8 százalékpontot javítva, 15,5%-os piaci részesedéssel őrzi piacvezető helyét a vállalat.
Magyarország egyébiránt már több, mint fél évtizede kifejezetten Ford-os országnak számít, akkor vette át ugyanis a márka a piacvezető pozíciót a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon. Hasonlóan népszerű a márka Európán belül még Írországban (szintén 11,1%-os piaci részesedés az év első négy hónapjában), Törökországban (9,1%) és Dániában (9%).
 A márka többszörösen díjnyertes személyautó és haszongépjármű porfóliója egyébiránt egyaránt kimagaslóan jól teljesít, e két szegmensben húzómodelljei az év első négy hónapjában ismét Európa legnépszerűbb kisautójának bizonyuló Fiesta, az idei európai haszongépjármá értékesítéseket magasan vezető Transit voltak.
Magyarországhoz hasonlóan a Ford európai szinten is a piaci növekedésnél nagyobb ütemben tudta növelni értékesítéseit, tovább javítva piaci részesedését. Valamennyi európai országot figyelembe véve a Ford népszerűsége csak az Egyesült Királyságban nagyobb, mint Magyarországon, így igazi Ford-os országnak számítunk.

A Ford az év első négy hónapjában európai szinten is kiváló eredményeket ért el, piaci részesedését 0,2 százalékponttal 7,9 százalékra javítva, ám hazánkban a vállalat szemponjából még ennél is jobb a helyzet: Magyarországon a márka piaci részesedését 0,2 százalékponttal 11,1%-ra javítva az első helyen áll. Ennél magasabb piaci részesedést január és április között csak a márka csak az Egyestül Királyságban ért el: itt 0,8 százalékpontot javítva, 15,5%-os piaci részesedéssel őrzi piacvezető helyét a vállalat.
Magyarország egyébiránt már több, mint fél évtizede kifejezetten Ford-os országnak számít, akkor vette át ugyanis a márka a piacvezető pozíciót a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon. Hasonlóan népszerű a márka Európán belül még Írországban (szintén 11,1%-os piaci részesedés az év első négy hónapjában), Törökországban (9,1%) és Dániában (9%).
 A márka többszörösen díjnyertes személyautó és haszongépjármű porfóliója egyébiránt egyaránt kimagaslóan jól teljesít, e két szegmensben húzómodelljei az év első négy hónapjában ismét Európa legnépszerűbb kisautójának bizonyuló Fiesta, az idei európai haszongépjármá értékesítéseket magasan vezető Transit voltak.

Márkakereskedés hírei

Aktuális ajánlatok

Legfrissebb akciók Sándor Service Kft.

Márkakereskedés hírei

Legfrissebb hírek Sándor Service Kft.